16 Kasım 2013 Cumartesi

Ortaya Kapkarışıkk :)

Allahım tam 1 yıldır post atmıyormuşum blog'a... İnamıyorum kendime nasıl unuturum bi blogum olduğu.... Şimdi hemen söz veriyorum sizlere Haftaiçi hergün 1'er tane Haftasonları ise cumartesi 3, pazar 3 olarak 1 haftada toplamda en az 11 post yayınlayacağım. Zaten elimde çoook ürün birikti :) Genelde ürün tanımı, favoriler ve dilek listesi başlığında postlar yayınlıyorum. 1 yıldır yazmadığımdan unutmuşum güzel cümle kurmayı hehehe :). Bilmeyenler için söleyeyim bi ara youtube işine girdim ancak alıngan bi insan olduğum için ağlaya zırlaya sildim videolarımı. Okadar çok kötü niyetli insan varki bu işin içinde empati bile kuramıyorum o insanlarla.. Gerçekten zor bi iş youtube yapanlara çok imreniyorum :) Yok oran kötü şuran kötü sanki biz kendimizi dünyalar güzeli sanıyorduk da. Nerden nereye geldi konu... 

Yarın yazacağım şeyler:
Benefit-Fake Up Kapatıcı
Sephora-Sculpting Disk Pudra
The Balm-Shady Lady Far Paleti 

Yanaklarınızdan öpüyorum 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder