28 Şubat 2012 Salı

Too Faced Pink Leopard Brightening Bronzer


Too Faced Pink Leopard bence bronzer yerine allık olması gereken bir ürün.Ben açıkcası bronzer alırken mat ürünleri tercih ediyorum.Ama bu ürün tam bir sim yuvası ışıltıları küçük olsa bile içinde çok fazla sim var.Bi bronzerin kaldıramayacağı kadar sedefli ve simli, ancak allık olarak kullanabilirsiniz.Eğer buğday-esmer tenliyseniz ve bunu allık olarak kullanırsanız mü-kem-mel! görüneceğinize eminim.Ancak çok pigmentli az-seyrek kıllı bi fırça kullanırsanız iyi olucaktır.Işıltıları küçük olduğu için yanaklarınıza çok hafif, hoş bir canlılık katıyor.Ürün ise inanılmaz büyük 9 gram yani çook uzun süre kullanabileceğiniz bir ürün.Üründe üç farklı renk bulunuyor ten rengi-pembe-kahverengi 3çünüde ayrı ayrı far olarak veya aydınlaıcı olarak kullanabilirsiniz.Yani fonksiyonel.Kısacası bu bronzer diyemiycem allığı çok çok çok sevdim.



*Blogger'a resim yüklemek benim için işkence oluyor neden bilmiyorum ama resimleri yüklediğim zaman %90i bozuk çıkıyor.Neden olduğu hakkında hiçbir fikrimde yok.Eski blogger resim yükleme şeyi (adını bilmiyorum ama blogu olanlar anlamıştır :D) çok daha güzeldi.Bu sorunuma yardımcı olursanız çok sevinirim.



5 yorum:

  1. Bende merak ediyordum yararlı bir post olmuş

    YanıtlaSil
  2. bu ürüne bende bayılıyorum.Bende de nyx versiyonu var.Bloğunu Yeni keşfettim ve takibe aldım:)Başarılar diliyorum:)bloğumada beklerim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Renk çok güzel..bloğuma ben de beklerim.

    nymphatthelake.blogspot.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ürün çok güzelmiş aslında fiyatlarıda söylesen daha daha yararlı bir post olur diye düşünüyorum :)
    beklerım : http://azkullanilmisesya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. buna indirimde rastlamış ama pas geçmiştim, pişman oldum şimdi:)

    darkbluekitty.blogspot.com

    YanıtlaSil