23 Nisan 2012 Pazartesi

Yazın Moda Renkleri ve Yaza Merhaba



Evet şaka maka yaz kapıya dayandı daha dün kutladık
sanki yılbaşını neyse kurslar çalışmalar derken cidden ebey hızlı çekti bu yıl.
Herkes kilo verme derdinde ben bu yıl 20 kilo
gibi abuk bi rakam verdim ve 10 kilo daha vermem gerekli bu ay vericem bu kiloyu neyse hayatımın en güzel yazını geçiricem zayıf bi sekinde ilk kez mini şortlar etekler giyicem bence çok anlamlı bi yaz olucak :)
Neyse modayla aram hepiyidir bloggumda modave stil konularınada yer vermek istiyorum hep makyaj makyaj bıkar insan canım.Bu arada benim yaşlarımda bloggerlar çok az umarım youtubedaki gibi genç gurularda bir artış olur.

Yılın moda renkleri:Soğuk pastel renkler, kırmızı, fosforlu sarı, turkuaz, mavi, neon turuncu, mor, siyah ve beyaz renkler bu yılın modası.


Açıkcası ben sadece pastel renkleri beğendim.Bronzlaştığım zamansa neon renkleri kullanıcam esmer tende neon renkler çok güzel duruyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder